Candidatul/a perfect are:
• Experienta in relatia cu clientii, de preferat Call Center de minim 1 an.
• Cunostinte avansate de Office Microsoft (Excel, Word, Power Point), sisteme de operare si Troobleshooting
• Cunoştinţe avansate de limba engleză
• Entuziasm, seriozitate, responsabilitate, spirit de iniţiativă
• Abilitatea de a lucra atât individual cât şi în echipă

Constituie un plus:
• Cunoştinţele medii/avansate de limbă franceza/italiana
• Experienta anterioara in domeniul Suport Tehnic, Call Center.

Responsabilitatile postului:
- Acordarea de asistenta tehnica catre utilizatorul final, conform procedurilor de lucru.
- Mentinerea relatiei cu clientii prin telefon sau email
- Raportarea urmand parametrii de lucru stabiliti
- Dezvoltarea bazei de date de incidente critice.

Descrierea companiei
Companie de software specializata pe software de tip CRM. Oferim un mediu de lucru tanar, dynamic, si care recompenseaza performanta. Beneficiile postului include posibilitatea de a avansa in cariera, bonusuri anuale de performanta, flexibilitate a programului.